Here comes the sun

Alltså nu stuntar jag i om jag får pigmentfläckar eller inte! Solen skiner in igenom mitt fönster, och att dra ner persiennerna då känns ju bara löjligt. Så nu tänkte jag sticka ut huvudet genom fönstret och få solen i ansiktet - skönt!
Synd bara att min granne håller på att skotta (har mitt fönster mot deras hus, kanske 5 meter emellan.) men det får han stå ut med.
Hoppas ni också är ute i detta fina vädret också!

Nu när det börjar kännas som vårkänslor så blir jag så shoppingsugen på massa nya vår och sommarplagg! Har kikat runt på hms och gina tricots hemsida, samt massa bloggar som visar olika outfits som man får massa insperation imorgon. Imorgon efter skolan blir det nog ännu en shoppingrunda ;)   Ska kolla på ljus jeansskorta GT, och två/ett stora linnen man kan ha ovanför bikinin (i Thailand).

Här har ni dagens (kärleks) låt:
Wherever you will go - The Calling

Kommentarer
Postat av: bina

Underbar låt<3

2010-02-14 @ 18:18:21
Postat av: Kendra

du kan ju gissa vem som drog ner persiennerna när "hon" märkte solen? xD höhö i am NOT a vampire! :D

2010-02-14 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0