fredag

Nu sitter jag påklädd och klar, väntar på att få gå ner till bussen som tar oss till skolan för att äta grööööt!
Hade ju helt glömt bort att vi skulle äta i skolan, så jag har redan tagit en ostmacka och ett glas mjölk (a) Men gröten går nog ner ändå hoppas vi.

Imorse klockan halv åtta nånting vaknade jag av att katten bet i mina tår. Åh jag blev så rädd och så sur på honom så att jag slängde ut honom genom dörren! Hoppas inte att han gör om det alltså.. för då jääävlar..... :) hihi
Kunde som tur var somna om igen till nio då jag satte på teven i en halvtimme innan jag stack ner och åt frukosten.

Och snön bara fortsätter att vräka ner... Jag längtar till den 1:a mars då alla ska hälla varmvatten på snön! Men då kanske vi blir nästa Atlantis? Oops... Det ska iallafall inte vara lika kallt som det har varit de senaste dagarna - TACK! Men snöa ska det göra även imorgon, fullt med stora snöflingor var det på teven, hm.. Efter skolan ska jag nog köpa med mig en godispåse som jag kan trösta mig på, blev så sjukt sugen just nu.

Vi hörs efter skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0