Bathtub

Nu har jag ägnat hela eftermiddagen med att göra något olagligt. Jag har tagit bilder på kändisar från internet och gjort om dom till Photoshop. Oooops! Men det är ju så fruktansvärt kul! Kan visa några exemplar någon gång.

Nu tänkte jag ta ett till bubbelbad med min kära mobil som är fullproppad med bra låtar även fast jag inte har bytt låtar på ett väldigt bra tag. Måste se till att göra det snart.
Sen efter det ska jag äta lite popcorn hade jag tänkt, om jag orkar vill säga. Är inte så mycket bra på teve idag tycker jag, Let's dance är jag inte så intresserad av - än. Bara finalerna som är roliga.

Hörs efter badet (om jag inte drunkat)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0