Barking at the moon

Dagen började med matte som jag inte gjorde ett enda tal på. Jag är klar med kapitlet och läser igenom det inför provet på torsdag. På mediekunskapen så fick vi ett papper som vi skulle läsa igenom - sedan fick vi gå? Den lektionen är 1 h och 30 minuter annars? Fett skönt var det iallafall! :D   Så vi stack till Donken och fikade/åt lunch. Väldigt nyttiga var vi ... not: chicken wrap, mellan milkshake och en halv muffins. Är fortfarande mätt.
På mentorsgruppen så kom ingen av våra lärare? På MPR:en skulle vi sända i radio! Åååh, det var så pinsamt haha men det gick faktiskt bra som tur var. Råkade säga "Ska jag sätta på din mamma?", men inte ut i radion vilket jag är väldigt glad för haha. Jag och Kendra hade gjort en musiktävling där det gällde att kunna låten som vi spelade. André i våran klass vann på 2 poäng, och stackars Emma fick inget poäng. Stackarna som redan hade slutat satt och väntade på oss, haha.

Var på stan efter skolan till Gina Tricot och köpte lite bastoppar:

 
Klickbara


Såg på filmen Bolt i helgen. Jättesöt film <3  Dom har ett par bra låtar som jag tycker ni ska lyssna på:
Barking at the moon - Jenny Lewis
I thought I lost you - John Travolta(Bolt) ft. Miley Cyrus(Penny)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0