Aquaroom

Idag klockan tio gick jag och mamma till aquaroom. Jag gjorde en 60 minuters porrengöring. Mamma tyckte jag behövde det, och jag med då såklart. Det var väldigt skönt med alla masker och krämer, men när hon "klämde ut allt" så var det inte lika skönt längre. Men det blev såklart mycket bättre! Min hud är inflamerad sa hon, det är därför jag är så röd. Så mamma (och kanske jag) ska iväg till vårdcentralen nån dag och köpa penicillin mot det. Hoppas det blir bra!
Hon nämnde också att man måste vaccinera sig innan man ska åka till Thailand. Ååååh, jag som är så himla spruträdd! Visst, jag hade några i ansiktet idag men det var inte alls lika farligt. Men vad gör man inte för att slippa få massa sjukdomar?

När vi var klara där så sminkade hon mig med I.D bareMinerals. Åhhh vilket härligt smink alltså! Tror jag ska köpa det när jag har pengar, och när mitt andra har tagit slut.. Vilket kommer take a while. Hmm...

Detta fick jag med hem från Aquaroom:


Cleansing gel, Decleor paris


2 st minipluttdagcremer, Decleor paris. (ca 5 cm höga, pyttesmå verkligen!)

Dagens låt: Neytiri lullaby - The Soundtrack Masters (spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0