Almes

Nu har jag legat i sängen i några timmar och kollat på massa dryga program + tantprogrammet Förkväll som jag faktiskt tycker är ganska intressant (:O)! Bara jag som tycker det? Eller...?

Köpte med mig semlor påvägen hem från ICA. Orkade egentligen inte alls gå in dit och köpa, men hade fått en hundring av mamma imorse just till att köpa semlor, så vad gör man inte? Jag såg nog lite fet ut när lilla jag stod där med tvåpack med semlor. Det var en jättegullig gubbe i kön som sa " Åh, fest ikväll?" Hahaha! Och han pratade och pratade medan jag stod där och mm:ade... Tillslut började han prata med henne bakom sig, haha tack!

Mami håller på att fixa mat som jag hoppas blir klar snart eftersom jag inte ätit på ca 6-7 timmar... KURRRR!



Foto: Jag förra årets fettisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0