10209

Dagen började med sovmorgon eftersom vi inte hade någon matte idag. Men pappa och jag skulle till vårdcentralen vid 9.45, eftersom det tar typ 10 minuter dit så fick jag ännu längre sovmorgon - skönt! :)

Mina polare hade gått till donken för att käka, så pappa släppte av mig där. Jag var inte alls hungrig när vi kom dit, men sen vid tvåtiden så höll jag på att dö av hunger! Ångrade mig verkligen att jag inte åt då. Men vi ska äta på American Take Away imorn (vi är nyttiga :D) så jag spar mig vetja.

På MPRen skulle vi fotografera. Men som vanligt så babblar Martin (läraren) på som en jäkla kvarn som har druckit för många Red Bull... + att han fick lov att prata på engelska för det var någon tjej från Skottland som var där av någon anledning?
När vi tillslut fick gå så gick jag och Kendra ut i snöovädret och tog kort på dom 1,5m istapparna som hänger från skolans tak. Sen gick vi till studion och tog lite fler kort. Blev väl inte några jättebra bilder men jag kan ladda upp lite senare om dom får godkänt..

Ikväll ska jag göra mat. Jag blev så sugen när Sandra skulle göra köttfärspaj igårkväll, så det tänkte jag göra ikväll :9 (slickar sig om munnen) göttans!


Dagens Låt : Socker - Kent

Kommentarer
Postat av: kendra

ohh kan hela den skivan på piano, stoolt haha :P

2010-02-14 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0