100205

Katten har ockuperat min stol, så jag får stå. Eller nej nu stack han, hehe skönt :) .
Idag står det simning på schemat. Ååååh det är så kul! :D  Skulle vilja bli en sjöjungfru i mitt andra liv, japp så får det bli.
Sitter färdigfixatmed håret i en knut. Det var meningen att jag skulle ta en dusch efter badet, men helt sjukt vad trött jag blev! Orkade gå till sängen (3 meter) och däckade där typ i en kvart. Klädde på mig pyamasen och somnade bums. Men eftersom vi ska bada idag så ser väl håret inte lika lortigt ut hoppas jag, får väl gömma det under en mössa om det börjar växa nånting ur det.
Men nu ska jag strax gå till bussen. Måste fixa en vattenflaska också, hare bra!


Foto: Jag. Detta är delfinen som ska äta Sabina till middag ikväll.

Kommentarer
Postat av: bina

Usch... Fin bild, verkligen, but still, tycker inte om delfiner :)

2010-02-05 @ 10:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0