100203

Morrn morrn.

Vaknade vid tio i åtta och kunde inte somna om så jag slog på tv4nyheterna och kollade lite. Mamma kom in vid åtta och sa åt mig att diska, så det har jag precis gjort nu. I vår familj gör vi så att den som lagar maten ska diska efteråt.
Idag har vi bara två lektioner, sköönt! Engelska där vi ser på Music and Lyrics och Mediekunskap tror jag det är.

Här är en bild på mina ögon som jag har sminkat helt själv, tyvärr så kom jag inte ihåg hur jag gjorde men det kommer väl fram nåndag. Jag skulle provsminka mig inför balen, men min gode vän Märta sminkade mig till den. Jag kan visa båda två:


Min sminkning


Märtas sminkning

Who do you like the best?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0