100% lucky!

Fick precis reda på att jag är 100% lucky enligt facebook idag! Det var väl roligt att veta :) Fast jag hade hellre tagit den imorgon faktiskt.. Idag vet jag inte riktigt om jag behöver den? Kanske till bokrecensionen i så fall. Kanske lika bra att börja på en gång? Hm... nja vi tar det lite senare ;) hihi

När skolan var slut så gick vi ner till våran mentor Glen och hämtade kamera, batterier och massa band tills imorgon. Vet inte riktigt vad det är vi ska filma men det blir nog superkul! Haha!

Idag vet jag inte riktgit vilken som ska vara dagens låt.. Ni kan väl välja? Så länkar jag alla låtar jag fått in (shit va många låtar det kommer bli!!!!! Not..) men ändå, säg vilken låt ni tycker är bra så sätter jag in den i bloggisen :)

Ha en bra fredagskväll!


SJUKT SNYGGA JAG PÅ BILDEN !!!!!!  SHO BREEEEE!

Kommentarer
Postat av: sandra

tokio hotel - attention !!!!11

2010-02-20 @ 09:17:52
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0