10-02-10

Dagen började med hörförståelse prov på engelskan, vem fick inte nästan alla rätt (ett fel!!) då? Det skulle vara jag det ;)     Men det var ju Engelska A så det var inte det svåraste om man säger så.. Inte heller om det står fel i facit så man får säga själv vilka som var rätt (dom som man själv hade skrivit såklart), haha.

Sedan har vi ju långlunch på onsdagar. Idag hade vi från 11.45-13.30, så stack vi ner till American Take Away och käkade lunch! Det var väldigt mysigt, tills alla blev så mätta och ville spy haha. Tänker aldrig mer äta pizza..(okej lögn men ni fattar vad jag menar?). Juste, både jag och Sandra satt i halsen nästan samtidigt för vi skrattade och åt samtidigt - maten åker ner i luftstrupen istället för matstrupen. Haha så vi skrattade en stund där inne kan man säga.

Sedan skulle vi till SR Dalarna och kika runt lite. Vi tittade på en helt fejk-film, haha dom var inga bra skådespelare där inte - HAHA säger jag bara!
Efter det gick vi ca 45 minuter på stan och kollade. Jag och Sandra hittade ett par vita supersöta sommarskor på Din Sko som jag nog ska köpa när det blir lite vårigare väder.
Hittade också en jättemysig pälsjacka på JC som jag har tittat lite på innan. Men när jag tittade på den första gången så hade dom bara XS och XXS, men nu hade dom fått in en M! Lite kort tycker jag, men jag är ju van vid min långa dunjacka som går över rumpan. Det var halva priset på den också - 299!
Såhär såg den ut:


Foto: Jag. Kom på att om jag inte vill ha den så kan jag göra den till en snygg pälsväst.


Kommentarer
Postat av: bina

Vi började väl iallafall 13.30? :o

Och den där jackan var snygg :)

Jag köpte lite grejer på JC efter ni dragit också, maha ;) 400 kr fattigare...

2010-02-10 @ 17:56:26
Postat av: bim

ändrar

ooh va köpte du? :D

ska fan köpa lack/skinnleggins imorn har jag bestämt! :) och ett par beiga jeansleggings, har så mycket svarta tröjor så då blir det snyggt till ett par beiga jeans :)

2010-02-10 @ 21:56:08
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0