Towe + Bingo Rimér

Träffade som sagt Towe på stan idag eftersom att hon hade en julklapp till mig, och eftersom att hennes mami jobbar på Scandbook så fick jag Bingo Rimérs bok "En flickfotografs bekännelser" WOHOO!! Tack som satan gullet :*

Jag hade lite panik eftersom att jag kan ju inte få en present utan att ge något tillbaka så jag sprang in på Kukelikana och köpte en kul bok och en pruttgris, haha.
Medan vi väntade på hennes buss så satt vi och pratade och chillade lite, mysigt.

När hon hade stuckit stack jag till Åhléns och köpte en blå/grå stickad tröja, ni kanske får se sen. Först vill jag visa er hundbilderna! Ska bara ladda in dom i datorn och så först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0