Tacos for four

Följde med papi och handlade när jag egentligen inte ville, men eftersom att han hämtade mig klockan tre på natten igår så följde jag med och var snäll. Och det var jättemysigt, vi köpte kanelbullar och lite gott bröd till lunch.

Och hemma hos Sabina ska vi visst käka tacos, GÖTTANS!! Ska möta Elin på stan om knappt en timme, hihihi längtaaaaaar! Vi ska köpa lite tillbehör till tacosen, grönsaker osv. Och papi är återigen snäll och ger mig en hundring till mat, eller en kattcirkel som han så roligt kallar det, höhö.


Kommentarer
Postat av: sandor

hahhahahhahhahahhahahhahahahhahahha



din pappas humor är bäst

2010-12-04 @ 14:57:41
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0