Mysteriet på Greveholm-maraton @ Sabina

Är nästan nyss hemkommen från Sabinas place där vi som sagt hade Mysteriet på Greveholm-maraton igår kväll och imorse, hihi.

Jag började med att vandra ner mot stan för att möta upp Elin, vi skulle köpa lite tacosgrejs. Och på bussen till Sabina så var det ett fyllo, en hund och en som var hundrädd längst bak i bussen där vi satt. Kaos helt enkelt...
Iallafall som kom jag och Elin fram till Sabina, ja vi överlevde!
När vi kom fram så var två troll redan där - Sabina och Sandra. Vi fyra satte oss i soffan och kikade på My super sweet sixteen, förstår mig inte riktigt på det programmet.....Sjukt.
Vi blev hungriga och började fixa lite middag, skära grönsaker och steka köttfärs osv. Men Sandra som är vegetarian åt en pizza istället, ungefär lika gott. Elleeeer? Gud va gott med tacos kände jag nu.

Efter maten ville Sandra färga håret, så Elin gjorde det på na. Medan jag och Sabina stod och beundrade Elins fantastiska verk/värk (?). Så dutti så. Inte för att jag såg någon skillnad, men det gör jag typ aldrig när någon färgar håret i ungefär samma färg som dom redan har, haha.
Anyway, efter hårfärgningen började maratonet, wohoooo!!! Vi kollade till avsnitt 20 på kvällen, så såg vi dom 4 sista avsnitten på morgonen. Och när vi såg avsnitt 24 så blev alla så fruktansvärt julsugna... Ååååh.
Och till frukosten så tände vi det andra advensljuset eftersom att det är andra advent idag, asmysigt! ♥

Hade ingen kamera med mig så ni får några fula mobilbilder istället:
                              
                               
                               
                        Det är julmust i ölglasen!!!

Kommentarer
Postat av: sandor

verk, med e. Annars blir det typ huvudvärk



hahah snygg min jag har på den andra bilden :)

2010-12-05 @ 19:02:38
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bim

tackarr :)

hahaha jag vet, assnygg äru!!

2010-12-05 @ 19:50:39
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0