Lussebullar

Känns som om jag har fått någon annans hår.... Jag brukar alltid ha en bulle på huvudet men nu när jag skulle göra den så blev den miniminimal, haha. Såg bara fett fel ut. Så det fick bli en liten liten tofs istället. Förut när jag hade tofs så blev det verkligen en hästsvans, tjock och lång osv. Men nu ser det ut som en liten fjortistofs, ni vet såna som har slitit ut på håret så mycket så att det bara hänger helt platt.... Men ja, det är väl bättre för håret nu än vad det var innan. Allting blev en enda stor tova så fort jag rörde det, nästan. Och nu ser det friskt och har bättre kvalitét OCH GLANS!!! Det har det inte haft på jag vet inte hur länge. Det känns skönt i allafall :)

Idag ska jag och mamma till Ica Maxi och handla lite saffran osv - idag ska vi baka lussebullar! Det är ju ändå Lucia på måndag. Jag vet inte om jag ska till skolan för att kolla på Lucian eller inte. Har ändå sovmorgon till 13.40 och känner inte riktigt för att åka upp till skolan för torr lussebulle, äcklig saft eller superstor pepperkaka. Hm... Vi får se hur jag gör. 

                           
                               Bild från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0