Kilowatt

Jag, Elin och Sandra drog alltså till Arenan där det var Garage-final där våra duttiga pojkar i Kilowatt (Shilovatt) spelade. Vet dock inte hur det gick för dom, men jag tyckte dom var apbra iallafall.
Efter dom hade spelat (dom var först) gick vi ner till caféterian och chillade lite tills det var dags att dra hem. PANG sa det, så var klockan kvart i elva.
Sandra fick skjuts av sin syster, och jag stod och väntade med Elin på hennes buss. Sedan mötte jag mina päron och vi gick hem. Det var gaaanska kallt faktiskt. Ysch. Men ganska skönt också.

Pappa gjorde nyss popcorn till mig så nu ska jag kolla om det går någon bra film på teven, imorgon är det lördag och man får sova huuuuuuuuuuuuuuuur länge man vill - tjoho!

Kommentarer
Postat av: bina

Dom vann inte men var säkert asbra ändåjaaa!!!!

Jag har väckarklocka på halv tio...........

2010-12-11 @ 00:08:14
Postat av: bimski

attans :( men ja, klart dom var!!

men då vaknar man ju typ? Sen ligger man kvar och läser lite :)

2010-12-11 @ 11:22:24
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0