Glee

Sitter just nu och kollar på Glee. Jag vet att många har fördomar av det programmet, att det är töntigt och så. Men det är faktiskt mer än bara sång! Men jag älskar både musikaler, drama och ungdomsserier så I LOVE IT! Visst kan det vara liiiiite för mycket ibland, men hallå? Det är ju Amerikanskt, höhö.
Ni som inte har sett något avsnitt borde gör det.

Lite senare kommer Myjelin hit med kladdkaka från Ica (den som är så jäääkla god!!) eftersom att det är Lill-lördag. Woho! Bra tjej det där.
Och imorgon har jag lektioner med Svampi och Sabi igen, längtade ju till skolan så man får träffa dom varje dag. Men ibland är dom lediga och inte jag, which sucks.

HADEEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0