Jag och Sabina åkte till skolan tidigare idag för att lämna in Induviduella Val papprerna. Så vi tog 07.41 och det kändes vääääldigt mycket för tidigt och konstigt haha.
Och när vi skulle lämna in papprerna var vi beredda på att vi skulle skriva in allt själv och så, därför vi tog en tidigare buss så vi slapp stressa. Men hon tog bara emot papprerna så fixade hon resten, haha. Så där var vi i skolan 08.00. Kändes lite skumt...

Hela klassen var i tv-studion där vi kollade på någon jätteknäpp film. Och sen var det dags för Julavslutningskonsert! Alla var jätteduktiga, och vissa som man inte ens spelade någon intstrument blev man riktigt chockade över.

Efter det gick vi ner till skåpen och gav Sandra en till julklapp, en jordglob som hon har kollat in ett tag, hihi. Du är så stark och bäst, hoppas du vet det! ♥

Sedan drog vi ner på stan och åt pizza på American Take Away, sedan blev det en tur på stan för att kolla in någon bra present åt bror. Men hittade ingenting... Köpte dock ett par trosor till mig, men dom vill han nog inte ha tror jag...

Sandra försvann, och jag och Elin åkte hem till Sabina och då upptäcker jag att jag tappat mitt busskort. Jävla skit. Men tur att vi har ett busskort liggandes hemma som ingen använder. Och när jag kom hem fick jag 300 kronor av pappa till att fylla på  det (tack!) tills imorgon  då jag och Elin ska till Sabina och chilla lite innan hon åker hem för jul. Mysimyyyyys


Kommentarer
Postat av: sandrann

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-12-17 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0