Det säger du?

(Kopierade från Sandras blogg, "jag" är alltså Sandra)

jag: jag kan allt, bim
bim: det säger du?
jag: ja
gjorde just det
bim: det säger du?
jag: har du fastnat på repeat eller?
bim: det säger du?
jag: *startar om dig
bim: jaså det säger du?
jag: *slänger ut dig genom fönstret och stänger sedan fönstret
bim: DET SÄGER DU?!
jag: *drar till tyskland
bim: jaså det säger du?
jag: *säger åt din mamma att hon ska säga till dig att bli normal
bim: (men det är ju så kul, eftersom man kan säga det till allt)
jaså det säger du?
jag: *loggar ut från facebook

jag: nu har jag förevigat detta samtal
bim: hah har du tagit ett kort på det eller?
jag: nej kopierat det dummer
fast bara från "jag kan allt, bim"
bim:
haha och vart ska det hade du tänkt?
jag: bloggen kanskE
bim: det säger du?

Kommentarer
Postat av: sandor

normala jävel <3

2010-12-12 @ 20:57:24
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bimski

duja <3

2010-12-12 @ 21:17:19
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0