1a december !!!

Haha kom ihåg när min rubrik var "1:a juni !!!".... Jaaaa det var ju ganska långt bort.

Idag var det som sagt sista APU dagen, snyftsnyft. Men ska kanske följa med på måndag då jag börjar halv två. Men jaa vi får se hur pigg jag är på det då, hehe.
Idag var vi först på Hundtrimmet och träffade massa söta vovvar, och såklart tog kort på.
Och sen var vi på Kullen där det var någon invignign, nåt politikskit... ysch. Men såg Beatrice Ask iallafall! Ganska känd är hon ju? Tog inga kort där då min kamera typ dog. Men om man har den avstängd ett tag så laddas den litelitelite. Så sparade till hundarna istället.

Sedan var det lunch, jag och Anna åt på American Take Away - gotti! Sen skulle Anna handla lite julklappar till sina små som har en julklappskalender där dom får presenter varannan dag. Och jag kollade mest runt och hjälpte henne hitta lite saker.

Sedan åkte vi tillbaka till Hundtrimmet för att ta lite efter bilder, ni får se lite senare! För snart ska jag ner på stan och möta upp en kompis som jag gick med från F-9:an, som jag inte har pratat med på evigheter sen! Haha, fick ett sms i förrgår "Kom ner på stan på onsdag, jag har en julklapp till dig /Towe" Lite paff blev jag, då vi inte har snackat på typ 1-2 år... Kan bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0