vendredi

Åkte till skolan och gjorde this video där nere. Vad tycks? Haha, jag tycker den blev riktigt lyckad faktiskt! Även fast jag inte ser så jättenormal ut när dom andra dansar.. hehe, men sånt händer.

När 'skoldagen' var slut åkte jag ner på stan och shoppade lite saker. Ni får bilder straxelistrax!
Mötte upp mamma för lunch - sushiiiii. Galet gott var det nu eftersom jag inte har ätit det på länge.
Efter lunchen gick vi till Dalarnas Museum, Kopparhatten och Biblioteket och tittade på fotouställningarna som jag ska skriva om till Foto. Riktigt fina bilder faktiskt, speciellt på Biblioteket om ni har vägarna förbi nån gång.

Nu ska jag ta kort på sakerna, chilla lite sen ska jag nog plugga lite så jag inte har så mycket för mig i helgen.
Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0