this is the day

Då var första skolveckan avklarad då. Idag hade vi som sagt bara Rörlig bild, slutade tio i elva - gaaaanska najs typ.
Just nu håller jag på att packar lite smått inför kvällen. Och sitter vid datorn så mycket jag kan eftersom att jag inte kommer kunna göra det på en kväll, omg hur ska det gå?

På rörlig bild ska vi göra en musikvideo (som vi fick göra förra året också) och vi ska göra en video till Det snurrar i min skalle med Familjen. Och eftersom att vi har lyssnat på den sisådär tjugotolv gånger så har den borrat fast sig i min hjärna just nu. Så jag försöker hitta nån anna låt som kan borra sig djupare in.

Juste, som ni säkert har märkt har det varit lite klent med bilder här på bloggen. Men jag tänker inte köra en Sandra och ta kort på sig själv och hur hon ser ut med olika miner (för det gör hon så bra själv):
                            
                                                                        Sandra som braaaaaat!

Men kameran ska självklart med idag. Denna kväll kommer att bli minnesvärd hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahhahahhehehheehhe :D

ses ikväll bruden!

2010-08-20 @ 15:37:22
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0