sliteeeeeeeeeen

Ojojoj, jag tror jag aldrig har varit såhär trött på väldigt väldigt länge.
Igår cyklade jag iallafall till Sabina, efter ett tag kom Sandra sedan kom Elin. Vi förade lite innan vi drog till Slätta på parrrty. Tyvärr var det nästan bara brattar och 94:or som tog över, inte kul. Och min mage har sagt ifrån att jag inte ska dricka så mycket mer, så jag får ta lite i taget. Så sådär superkul hade jag väl itne igår. Men det var tur att jag och Elin inte hade fått i oss så jättemycket, eftersom att vi skjutsade hem bebisarna på cyklarna vid ett-tiden.. Och ja, den cykelresan (Slätta till Hälsinggården) hem kommer jag aldrig att glömma. Tårar, skratt, avramlingar och ja allt!

Nu har jag varit med dom i hela 7 dagar, och snart blir det 5 till.. Jag vettefan om jag orkar mer alltså... Så nu ska jag bara ta det lugnt, redigera lite bilder från tältningen så att ni får se dom nån gång! En ansiktsmask har jag satt på nyss också, göttans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0