second day

Idag var alltså andra dagen i skolan - gå till skolan och lyssna på en datasnubbe i tio minuter, gå ner till stan och kolla på dalarnas museum ett tag, sedan sluuuuuuuuuut. Älskar början av skolan, då är allt så chillepill.
När vi hade slutat drog vi till Ica och köpte lunch. Alla tog varsin pizza och jag som ska försöka vara nyttig ett tag nu tog en sallad (och en zoo-påse). Sen drog vi hem till mitt place och käkade upp allt.
Sedan drog vi till Sabinas place. Eftersom mitt busskort gick ut idag så kände jag mig ganska töntig när jag sa hejdå till dom när dom klev på bussen och satte igång och trampade hela vägen till Hälsinggården. Men vad gör man? Jag ska ju ändå försöka vara nyttig så då ska man ju cykla.

Där satt vi ett tag och rökte vattenpipa och gjorde en packlista över vad vi ska ha med oss tills på fredag. Iiih, längtar!!
Imorgon ska vi få vara med ettorna... Dom kan väl vara själva elleeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0