rubriiiiiiiik

Första dagen gick bra. Man satt mest och lyssnade på allt som lärarna hade att säga.
När vi hade slutat gick vi till Donken och fixade lite energi inför dagen. Sedan gick vi tillbaka till skolan för att kolla in dom supernervösa ettorna och SHITPOMFRITT va många 94:or vi har här i Falun. Speciellt många som ska gå på Lugnet.
Iallafall, när vi hade slutat att stirra ögonen ur oss på dom så drog jag och Elin hem till Sabinas place och chillade lite p.
När jag kom hem så skulle jag fixa lite middag till födelsedagspojken. Men jag fick välja så det fick bli spaghetti och köttfärssås (min specialité) och lite glass till efterrätt.

Och nu sitter jag här och längtar till fredag + lördag. Även fast typ ingenting är fixat, haha. Men det är så det ska vara, eller hur?

Kommentarer
Postat av: friida

fin blogg :D

2010-08-16 @ 20:18:44
URL: http://fridaostergren.blogg.se/
Postat av: bim

oj, man tackar! :)

2010-08-16 @ 20:37:20
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0