popcorn

Gjorde precis lite popcorn till mig själv. Bror och far ska kolla på fast and furious strax, och den ville inte jag se. Så jag ska sätta på nåt bra och käka upp mina popcorn istället.

Idag i skolan så skulle vi bygga en skulptur av vad man hittade. Vi hittade lite kartong och tejp och bestämde oss för att göra våran lärare Glen när han var 17 år. Temat var alltså 17 ? Vet inte riktigt vad som menades med det, men det var väl meningen I guess.

Imorgon är det första riktigt skoldagen, typ. Och efter skolan måste jag köpa collegeblock eftersom jag inte har nånting att skriva på just nu. Har bara massvis med pennor. Och att skriva ner allt på bänken är ju ingen jättehöjdare direkt...

Kommentarer
Postat av: binabina

Fast and the furious är ju ASBRA och Paul Walker är ASSNYGG

2010-08-18 @ 23:05:52
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0