ONE

Ja, nu är det en dag kvar tills jag och mamma far till solen i en vecka. Har inte ens börjat packa än, men vi ska åka hemifrån vid tre-fyra imorgon så jag hinner packa. Tar ju inte så värst lång tid. Det viktigaste är ju faktiskt bikini, handduk och ett par klänningar.  Och kameran förstås! Vi ska åka till en ö som heter Santorini... Alltså den är så himla vacker! Lova mig att ni googlar upp det right now!?

Sitter och äter lite frulle nu, eller ja brulle eftersom det är pastasalladen från igår. Men det är så galet gott! Och ibland orkar man verkligen inte bre en macke eller hälla yoghurten i tallriken osv.

Idag har jag ingenting förutbestämt, vad jag vet iallafall. Men mor och far vill väl att jag ska ut och jobba. TUr att vädret är helt okej idag då, för då kan jag tänka mig att vara ute.
Juste, vi håller på att byta ytterdörr här hemma, så jag vaknade av att det borrades och spikades och kunde inte förstå vart det kom ifrån? Men nu vet vi. Och ni som kommer hit kommer se en ny dörr nästa gång! Wehooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0