monday

Hejhejhej. Har inte orkat bloggat idag, men här kommer lite uppdatering iallafall.

Sitter just nu och laddar in 'spring'-musik i mobilen till imorgon då jag och Elin ska springa på idrotten. Ska bli väldigt skönt faktiskt, hoppas bara att vädret inte suger lika hårt som det gjort idag...

På matten idag jobbade jag så sjukt bra så jag blev klar med hela kapitlet (började med kapitlet idag). Och på foton så ska vi göra en Finn Fem Fel bild. Men vi orkade inte göra det så vi var inne på omegle.com istället och chatroulettade lite, hahahaha. Fyfan va kul det var! Skrattade så jag grät flera gånger. Vi såg mer snoppar än människohuvuden tror jag minsann, hm... Måste göra det nån mer gång, haha. Synd bara att jag inte har någon webbkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0