It's freezin baby

Saaaaaaatan astrid va kallt det har blivit då? Solen var ju liksom framme igår och nu känns det som om den har gått och lagt sig i ide... inte kul.

Dagen flöt på som vanligt ändå, fast det var liiite kallt att cykla på morgonen. Önskade faktiskt att jag hade satt på mig ett par vantar och en halsduk.
På naturkunskapen skulle vi redovisa hur årstider blir till och sånt shit. Jag var iallafall solen, så som jag lyser liksom? Hihihihihi.
På samhällskunskapen försöker jag verkligen ta upp allting och lyssna. Men man blir så trött så fort man hör att lärare börjar prata... Hm, ska försöka bättra mig där.
Och på rörlig bild vare dags för oss att spela in våran musikvideo - ute - i regnet... Men det gick pretttttty good I think. Vi ska iallafall redigera den och så imorgon. Sedan måste jag ner på stan och kolla på lite fotouställningar som jag ska skriva om till foton på måndag. Så måste jag köpa lite saker på stan också, yeee. Hoppas att vädret är kalas imorgon!


Kommentarer
Postat av: Morganlilly

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:17:05
URL: http://morganlilly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0