I feel like a zombie goin' back to life

Kom hem för ett tag sedan. Hade ju som sagt bara matte idag. Och allting började med att vi (vi var några stycken tack o lov) som satt vid fel klassrum tydligen. Så vi gick till det rätta rummet och där fanns det knappt några platser så jag satt själv hela lektionen, buhuu stackars mig!   Men när jag har satt mig och tittat runt lite så ser jag att det är 5 stycken från min klass som är där - wehoo! Får sitta bredvid nån av dom nästa gång då. När vi skulle sluta säger mats "Ni får gå om ni har en buss att passa eller om ni tänker 'Näe fan nu orkar jag inge mer'" Så alla reste sig, såklart haha.
Kom på att jag har sovmorgon imorgon också, jippiiiiiiiiiie!

Dagens låt (längesen nu)


Kommentarer
Postat av: binabina

Mats asså, love

2010-08-25 @ 20:50:58
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

matte-mats och natte-mats <3

2010-08-26 @ 19:02:01
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0