du grabben, fråga inte om saken.

Ja, idag hade vi alltså första schemalagda dagen. Börjar med att jag får ett sms av Sabina tjugo över åtta (jag börjar halv) "Vart är du?"  Jag skrev först "Hemma, vadåra?" men ändrade snabbt till "Faaaaaaan" eftersom jag kom på att jag började ju halv nio... Så det blev att slänga sig fort som faan på cykeln och trampa allt va man hade till skolan (det är BARA uppförsbackar dit... dock väldigt skönt hem, bara nerför). Och jag hann!!!!!! Jag brukar cykla till skolan på ca en kvart, kanske lite mer. Men nu cyklade jag dit på tio minuter!!!! När jag kom dit var jag helt svettig.. inte kul.

Iallfall började vi dagen med Mulitimedia. Pär (läraren) satt mest och pratade lite, vi fick lite papper sedan fick vi gå. Fick första 'läxan' också, som jag fattade noll av.
Sedan hade vi naturkunskap med våran förra mattelärare Mats. Så han bytte namn från Matte-Mats till Natte-Mats idag. Vi kikade på en film om naturen och shit. Skrev ner massor av knäppa ord och sedan var det dags att luncha.
Någa broccolis och falafflar senare satt vi på Samhällskunskapen med en helt ny lärare. Vi skulle svara på massor av frågor om Politik som jag verkligen inte alls har någon som helst koll på. Förutom att man måste vara 20 för att få köpa ut på systemet, hehe.
Sedan hade vi Rörlig bild. Vi skulle egentligen ha en helt ny lärare där också, men så kommer goa Glen in (typ bästa läraren?) och säger att vi ska honom. Alla sken som solar! Hihi. 
Vi fick iallafall titta på Metropia, en animerad film gjord av svenskar, men var på engelska. Den var lite konstig och väldigt svart, bokstavligt talat. Men ändå bra på något sätt.

Imorgon har jag bara Rörlig bild från 8.30 - 10.50 sedan sluuuuuuuut! Och lite senare är CAMPINGDAGS!!!!!!!

            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0