Crete

Nu är det bestämt. Jag och mamma accepterade nyss vårat 'köp' till Kreta, Kissamos. Så på lördag vid åttatiden på kvällen är vi på väg mot varmare trakter och med betydligt mer sol än vad det kommer att vara här i Sverige, hehehe. Ha det så kult här hemma dååå!
Tänkte att jag skulle visa bild men googles bilder sög ju så näe, ni får vänta tills vi kommer tillbaka för då har jag massvis av bilder kan jag lova er!
Juste, det sköna är att det bara är jag och mamma som ska åka. Vi saknar solen lite för mycket och bestämde oss för att bli lite extra bruna och fräscha såhär innan skolan börjar. Tycker att det är så himla läckert att vara brun alltså..

Men nu dödar mitt huvud mig så jag ska lägga mig i sängen och vila en stund hade jag tänkt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0