Bröllopsfotografen

Elin stack precis hem, eller iallafall ner på stan. Hon sitter väl antagligen på bussen nu. Men om nån försöker sig på nånting så har hon ju både en tung datorväska och en ganska tung kameraväska med sig, för att slå till nån menar jag. Gogogo!

Jag gick somsagt ner till stan och mötte upp henne. Hon skulle fota linjer, så då sa jag att vi kunde gå ner till järnvägsstationen eftersom det är massa 'linjer' där - alla grejer ovanför tågen och sånt, vet inte vad man ska kalla dom??
Hon fotade ju analogt också, så det var lite svårt eftersom man inte vet hur bilderna blir och så. Måste ställa in allting så att det blir perfekt. Lite svårt ja. (Elin jag vill gärna se bilderna sen :):):):):):):) )

Eftersom Elin hade laddat upp en sån vacker bild på mig, så tänkte jag ladda upp en jättevacker bild på Elin. Hihihiihihihihi

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0