BACK ON TRACK

Sådärja, nu har jag kollat igenom alla bloggar och alla nya facebook inlägg (läser ju dom flesta i mobilen, men iallafall).

Jag har iallafall haft det jättebra tills lördag kväll...hehehe ;) jävla kortspel och mage...
Fick se älskade Kent och Melissa Horn också. Båda var helt grymma live! Men mest Kent då hihihi. Hann ta 5 svalor som jag ska sätta upp på väggen någon dag.
Såg Johnossi och Hoffmaestro också som också var really good!
Vi sov i Åre i två dagar och första kvällen åt vi på ett Steakhouse, ni kan ALDRIG gissa vad jag åt där (hahaha detta är nästan lite pinsamt)... Jag åt..ehm..sushi...Som var helt sjukt god faktiskt, men jag ångrade mig lite att jag inte tog en köttbit ändå när jag såg både pappas och mammas framför sig.
Har inte varit så jättepigg alls på att göra nånting där, så jag ber om ursäkt till min kära mor och far för att jag var så jävla tråkig.. Men jag blir så deppig när det är augusti och termometern står på 12-16 grader.... (var ju inte så jävla pepp när vi var i Tromsö heller... och alla mina polers var i Bjurs med sol och värme, buhuuu)
MEN! Bara för att jag (och mamma) är sådana soldyrkare så kanske kanske vi åker till Kreta eller nånting på lördag och stannar tills lördag :D :D :D :D  OMG OMG OMG !!!
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0