and so the woman sneeks out from you

Imorse när jag skulle klä på mig fick jag en sån konstig känsla i magen, bara sådär PANG kom den fram. Jag sprang till toaletten men ingenting kom ut, som tur var. Finns det något jag hatar så är det att spy, även fast det kan vara skönt ibland. Men inte på morgonen, usch och fy och blä.
Mamma gav mig en tablett (haha va fel det lät) och jag la mig på sängen en stund. Men utmattad som jag var så somnade jag på en gång och sov till ett av att min mobil ringde. Det var mina flickor som var lite oroliga, nawiiii. Efter vi lagt på såg jag att jag hade 4 olästa sms, oops.

Men den 6:e oktober ska jag och mami till UM för att skaffa p-piller så att jag slipper the m-word. And the bloooood.
Mår lite bättre nu och jag hoppas att jag kan dra mig till plugget imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0