torsdag

Imorgon är det freeedag freedag freeedag :D
Ska äntligen få min efterlängtade sovmorgon eftersom vi inte fick någon alls i onsdags pga nationella proven...
Idag hade jag med min skolkatalogen ifrån när alla vi gick i sjuan. Åhhh, alla var typ såhääär söta ungefär :)  Vi satt med den hela bilden tror jag, haha.

Och imorgon äre valborg. Vi ska ha hit två stycken kompisar till mamma och pappa, och jag och kasper ska väl bara vara med och se söta ut antagligen. Åh, jag som ville göra nåt kul. Menmen, får väl försöka göra det bästa av situationen I guess. Får se till att mamma köper mycket chips och annat gott så kan jag ladda ner en bra film som jag kan roa mig med. Eftersom att det inte kommer vara så många sociala på fejjan om jag känner dom rätt ;) ¨

17.30 ska jag och mamma på ett gympapass nere på Friskis. Det ska bli riktigt skönt faktiskt! Men nu måste jag äta något så jag orkar med.
Har tyvärr fortfarande ont i armarna sen i måndags, men mamma säger att det bästa att träna bort träningsverken är att träna? Jag menar, hur går det ihop?


Kommentarer
Postat av: bbbbbbbbina

Jag kommer inte vara social på fb iallafall :D :D :D

2010-04-29 @ 19:31:20
Postat av: bim

ta det liiite lugnt iallafall gumman ;)

2010-04-29 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0