tired

Ååååh.. asså nu är jag så trött så att jag nästan inte orkar skriva nå mer. Men ett par meningar till ska jag skriva iallfall.
När vi satte oss på bussen mot Sabinas place så såg såg jag att hon hade plast runt handleden? Jag undrade först varför sen så kom jag på att hon hade tatuerat sig :D :D Och den lilla bitchen hade sagt till alla utom mig :( Buhuu...

Vi kom dit och gav henne ett tuggben (det som sandras hund Leja inte vill ha, hahahaha) och hon blev sååå glad :D
Sedan när tårtan kom fram så gav vi henne presentkort på ONLY laddat med 300:- :)  Grattis babe! <3
Bilderna får ni imorn får nu måste jag orka duscha också...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: bbbbbbbbina

Thank you sååå mycket asså, :):):)

2010-04-29 @ 16:00:02
Postat av: bim

Varsågod :):)

2010-04-29 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0