rekord!

Måste få börja med att säga att det var rekord i förrgår (10:e) i bloggen! Hela 31 stycken unika läsare och HELA 91 sidvisningar! :D :D :D
(okej dom försvann på en dag men ändå, man måste ju vara glad right?)

Katten sitter och tittar och följer efter mig som om jag vore en gigantiskt bit skinka...Tror han är lite orolig att vi ska åka iväg från honom igen, bubbisen då.

Nu måste (MÅSTE BIM!) skriva rapporten som jag tänkte lämna in imorgon. Har sovmorgon imorgon så då kan jag sitta ett tag med den, super. (kom på att jag inte vet hur våran skrivare fungerar, och dom som gör det är bortresta så jag kan inte skriva ut den... det är ju många som inte har lämnat in den så jag är inte den enda så då är det nästan okej att göra den i helgen (a) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0