Ojdå...

Som ni märkte igår så blev det INGEN blogging alls! Men efter morgonjouren så åkte vi hem och jag bytte om, sminkade mig lite och sedan bar det av mot huvudstaden. När jag och mamma var på väg till teatern så gick vi förbi ett Gina tricot som jag ville gå in på, mamma gick in på Ordning och reda som låg alldeles bredvid. Både två kom ut med varsin påse typ 5 minuter efter - haha! Bra shopping :)  Jag köpte ett par assnygga leggings med silvergrejjer på knäna och lite längre ner... Ja ni får se nån gång. Dom kanske kommer till Falun snart också?

Vi blev lite hungriga och gick till Donken och köpte lunch - jag tog en chickenwrap (20:-) mamma tog en cheesburgare (10:-) och varsin liten läsk (10:-/st). Det tyckte jag var ganska billig och bra lunch ;).

Då var det tags för Grease! Men såklart var den man nästan mest ville se inte med... Sebastian Karlsson från Idol 2005 var inte med :(  Men jag fick se Marie Serneholt (Måns flickvän!!!!!!! Är lite avis på henne...), Sara Sommerfeld, Nour El-Refai, Clabbe och Janet Leon (som jag redan sett dock). Den var väldigt bra faktiskt! Lite för mycket dansande flickor med lite kläder för min del? Så var det väl inte i filmen vad jag kommer ihåg?

Men nu ska jag äta nånting. Har inte ätit nåt sen 5 igår kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0