nailpolish

Först och främst vill jag säga ett stort GRATTIS till Sabina min vän, och min lilla älskade farmor som fyller år idag! Grattis på er båda två <3

Tittade på världens (menar det verkligen) tråkigaste film på Mediakunskapen. En film jag rekomenderar till er som inte kan sova på kvällarna! Videocracy hette den iallfall.

Efter skolan så gick jag, Sandra och Elin ner på stan med Sandras jättesöta hund Leja. Gud så söt! Jag och Elin var snälla och gick och köpte ett ben till henne men icke, den ville hon inte ha. Hon tog lite glass istället - som kom upp ungefär en minut efterråt - hahahahahah.

Imorgon har vi nationelltprov i engelska också, PLUS att vi inte får någon sovmorgon. Jävla skitbajskorvar!
Köpte nytt nagellack idag, det blev jag glad av iaf :) Har blivit lite av en nagelfanatiker tror jag...  Och imorgon ska vi på tårtkalas hos Sabina - gött!


   39,50 :- från H&M

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi fick ju oss ett gott skratt iallafall, det var nog så Lejsi tänkte när hon spydde :):):):)

2010-04-27 @ 18:40:32
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: bim

jaja, absolut :D

2010-04-27 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0