I wanna do bad things with you

Nu har jag sett Jennifer's Body och 2012. Ja jag vet, borde väl ha hunnit sett flera filmer men jag, bror och Jonas har satt upp studsmattan idag! Fast jag har inte hoppat på den än, hehe.
Har laddat ned Up(p) som jag tänkte se på nu. Ska bara göra mina 100 situps som ja ska göra varje dag... Men har inte gjort det på två veckor tror jag, ^^'  Så nu får det bli av, så jag förtjänar att se på film efteråt.

Om jag ska vara ärlig så läntar jag nästan till skolan :O Ja ni hörde rätt, saknar mina goa klasskamrater faktiskt. Har ju varit ledig sen i torsdags och det är rätt länge tycker jag. Så för mig får det gärna bli måndag nuuuu (kommer ångra mig imorgon...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0