himym

Zorro sover så sött bredvid mig i MIN stol, så jag får ta fotöljen jag har i mitt rum. Som är jättelåg, tur att jag är så snäll :)
Fick nyss reda på att vi ska bowla på jumpan imorgn - HAHA! Jag som suger (eller äger?) på det, haha vi får se hur det blir. Blir bra grej att komma 'tillbaka' till klassen nu efter en vecka tror jag.
Ska till tandläkaren imorgonbitti också, första gången jag ska till Brits istället för stället där lidl låg (vad heter det nu igen? ...)

Nu ska jag titta på HIMYM, sedan duscha sen krypa ner i sängen ganska tidigt eftersom jag inte gått upp tidigt på över två veckor... Zzzznark kommer var det enda jag kommer kunna säga imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0