Hemma!

Nu är vi hemma igen. Eller vi kom hem för ungefär en timme sen. Men det tog lite tid att packa upp allt (20 kg...) och nyss rensade jag bland alla bilder. Dom kommer antingen ikväll eller imorgon, det blev en del bilder ja :)

Känns så himla skönt att vara hemma i Sverige, Dalarna, Falun! Utan massa thailändare som skriker på en och en miljon stånd att titta på och att svettas efter ha gått 50 meter ute.
Men jag saknar att ha på mig shorts, linnen, klänningar och mina nya Rayban wayfers som jag köpte i Koh Chang för 50 spänn! (Dom är jättefejk, men det syns ju inte?) Saknar att allt var så otroligt billigt, en t-shirt med ett snyggt tryck på kostade liksom 25 spänn? Visar vad jag köpte lite senare. Det var en del bikinis också, hade med mig tre och köpte 4 st (a) hihi. 
Jag hade med mig så onödigt mycket kläder. Man gick ju runt i sarrong och bikini mest hela tiden, och något smink hade jag inte ens med mig. 

På tågresan hem så såg vi Calle Kristiansson! Min bror tog ett kort med honom, men jag stod över ;). 

Nu ska jag kolla massor av olästa bloggar och facebookinlägg och massa annat skit jag inte har kikat på på två veckor... syns om ett år eller så. 

Kommentarer
Postat av: sandra

(väntar på bilder :):):):))

2010-04-10 @ 17:09:25
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0