friday!

Solen skiner idag igen! Vilken lycka, eller hur? Finns inget bättre (nästan) tror jag?
Idag på gympan ska vi typ ha första hjälpen eller nåt? Något som vi inte behövde ombyte till iallfall - tack!
Idag ska mamma ha sina körkompisar här och pappa är i sthlm tror jag? Så jag tänkte köpa hem mig en B&J's. Okej jag tog en godispåse igår men imorgonbitti ska jag ha stalljour och det är förjäävla jobbigt måste jag säga! Och direkt när vi är klara med det ska hela familjen åka till sthlm. Jag och mamma ska titta på Grease (som jag inte sa att vi skulle titta på förrut ni vet? Men nu hade mamma varit så gullig att ge mig dom biljetterna i födelsedagspresent! ) PLUS att Zorro blir 6 (!!!!) år imorgon! Synd att vi inte hinner vara hemma med honom bara :(

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0