damn

Började dagen med engelskaprov, kändes som att det gick bra men jag vet inte riktigt... Eftersom jag höll på den där jävla rapporten i typ två timmar om Friskis&Svettis. Och vad får man på den? Jo ett IG... Mitt tredje IG i hela världen, inte så jättetrevligt faktiskt. Men det är ett sånt svårt ämne tycker jag faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Super att mina kompisar inte tycker det... -.-
Och som grädde på moset så tappade jag min orm-ring från Thailand idag när jag gick hem. Såg det när jag kom hem och skulle ta av mig dom andra ringarna. Vad FA-AN är det här fick jag ur mig. Så jag sprang ner (fort som faaan) till mamma som höll på att ta av sig skorna:
- Ta inte av dig skorna! Jaghartappatminringochduskaskjutsamigförjagtrorjagvetvardenär!!!!
Mamma skyndar sig och vi åker upp till Lugnetgymnasiet och jag letar för fullt men hittar ingenting. Jag vänder på klacken mot mamma och bilen och SER DEN! :D :D  Jag blev så sjukt lycklig just då! Men ni måste förstå att det är en värdefull ring, i äkta silver och från Bangkok, inte många som har en sådan ring liksom? Så nu får det bara hända bra saker tycker jag :) Ska ta med kameran till Sabinas place, eftersom det inte har varit ett par bilder här på ett par dagar. Det ska bli riktigt mysigt iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0