b&j night

Köpte med mig en B&J's Phish Food... Åh dreglar till bara jag tänker på den. Kan det inte bli Talang snart så man får äta upp den? Morr!!!!
Gick förbi H&M också och köpte en svart halsduk som jag trodde var bra, tills jag hade klippt bort alla lappar (har alltid en tendens att göra det...) men den kanske kommer till användning någon gång iallfall. Köpte också två till behåar som det var 50% på, hehe. Och en vanlig tjock silverring från Gina Tricot.

Nu ska jag och mamma ta bort julbelysningen som fortfarande sitter kvar i våran buske ;)

Kommentarer
Postat av: Lisette

åhh :( vill också ha b&j!

Var förresten längesen vi skrev.

2010-04-16 @ 15:46:03
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: bim

buy one! :)

jaa det var det :/

2010-04-16 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0