Filfest

Idag efter skolan cyklade jag ner till city och mötte upp Sabina, sen efter typ 5 minuter möter vi Elin och då går vi tre runt ett tag.
Sen tar Elin sin bouss home och jag och Sabina gick till Ica för å handla lite. Sen när vi är vid mjölken är det tre killar som har typ 10 paket fil och säger "Eey tjejer, ska ni på med förfest? Det finns fil!" eller nåt haha. Suuuuuure!
Sen åkte Sabina hem och jag cyklade hem och nu kikar jag på Scrubs och ska snaaart sätta igång med plugget, eller göra middag. Har icke bestämt mig riktigt än. Men borde plugga... Bläää. Juste, köpte iallafall ett par örhängen på Glitter idag! Tadaaaaa:


Glitter, 50:-

Kommentarer
Postat av: bina

*men man får bara dricka fil!!!!!!

2011-09-14 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0