third

Tjena tjo hej.
Kom hem för ungefär en timme sen. Har både hunnit äta lite lunch och diskat från igår när jag gjorde middag (världens godaste köttfärspaj om ni ville veta).
Och nu sitter jag här och tycker det är så förbannat skönt med HEEEEELG!!! Ganska skönt att sluta klockan elva varje fredag, yeeeeeeee.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Det blir väl familjemys skulle jag tro. Vill faktiskt se på Kristallen idag för en gångs skull, haha.
Och om det inte finns nåt annat att göra ska jag väl peppa lite för imorgon, eller slå på någon bra film och titta på. Har inte alls mycket läxor heller. Läsa lite i Fotoboken, men jag är borta på måndagslektionen så det behöver jag inte egentligen, men om det är intressant så kan man ju läsa det ändå tyckte jag. Och lite Naturkunskap borde väl pluggas in också, men det är inte heller nå brådis - är ju till på torsdag faktiskt.
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN....................T

Kommentarer
Postat av: binabina

Om du får för tråkigt kan du komme till mäh

2010-09-03 @ 13:45:02
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimmm,

okej då vet jag det

2010-09-03 @ 15:38:45
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0