shopaholic

Idag hade jag bara foto eftersom att jag redan hade gjort matteprovet som dom andra ska göra idag. Så efter jag hade kollat på Martins foton ifrån nästan hela världen (asgrymt!!!) så stack jag ner på stan och köpte lite behövligheter. Har mest sommarsmink så jag behövde lite höst/vintersmink och lite nytt såklart. Detta köpte jag idag då:

                    
       Ett nagellack i lila. Lila är ju fan skitsnyggt! Att jag inte har tänkt på det tidigare haha.. (okej min klocka är lila)
                     
                             Från vänster: Concealerborste, ögonskuggborste och ögonbrynsborste och kam
                    
                                                                           Eyeliner
                    
                                                         Puder och persikofärgat rouge

Och igår var jag så duktig att tvätta alla mina sminkborstar. Har ju ändå 5 stycken. Och snart ska jag och mami ner på stan och leta vinterjacka och vinterskor till mig! Höll seriöst på att frysa ihjäl imorse när jag cyklade till skolan, 3 grader visade termometern på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0