sallad

Första lektionen var foto, men eftersom att jag och dom flesta är klara så satt vi mest och chillade vid datorerna. Pretty nice.

Sen kom min lilla gullunge till skolan och gjorde mig sällskap. Sedan kom gifta paret och gjorde oss sällskap till Donken. Och jag tog en sallad!!!! Shitpomfritt vad fel det kändes... Men den var faktiskt mycket godare än vad jag trodde att den skulle vara. Synd bara att man fick med såna där crutonger som jag älskar, men inte får äta. Buhuuu.. Dog lite bara.

Sedan var det mattedags. Men när han var 20 minuter för sen så stack allihopa och nu har jag precis kollat klart på The last song, snyftsnyft.
Ska nog plugga lite snart, och kanske kolla på någon film och välja ut något snyggt till skolfotot imorgon - lite småttpanik faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0